Časté dotazy

 

Proč mám webové stránky?

FAQ-Dotazy

FAQ – Dotazy

Samozřejmě, abych obsadil doménu.cz s vlastním jménem …

Nejprve, abych publikoval svoji diplomovou a pak i disertační práci a souvisejících článků.
V době, kdy jsem s tím přišel na web, to nebylo vůbec samozřejmé.
Většina prací z té doby není stále veřejně zpřístupněna na internetu, resp. není vůbec v elektronické podobě.
A leží v papírovém archívu někde na vysoké škole.

Proč One Man Brno Blog?

Svůj Blog / web dělám zcela sám.
Byl jsem mezi prvními uživateli FaceBooku v České republice, mnohem dříve než se začali házet vajíčka a FBook se dostal do obecného povědomí.

Za ta léta jsem publikoval spoustu (i dlouhých) a snad i zajímavých článků a říkal jsem si, že by bylo dobré je publikovat i veřejně.
Většina příspěvků se týkala Brna, Jižní Moravy a cestování veřejnou dopravou.
Zajímám se o Nové brněnské nádraží a dění kolem něj.
Snažím snažím se striktně oddělovat fakta a vlastní názor.

Jste učitelem matematiky na gymnáziu v Brně na Třídě kpt. Jaroše?

Ne, nejsem. To je můj jmenovec.
Nejsem dokonce ani tanečním mistrem. To je rovněž můj jmenovec.

Jste autorem učebnice matematiky pro Střední školy?

Ne, nejsem.
Autorem je opět můj jmenovec, učitel matematiky na gymnáziu na Třídě Kapitána Jaroše.

Jste autorem článků o Public Relations a Mediální spolupráci?

Ano, to jsem já. Jsem jejich autorem.
Pokud by Vás zajímala tato oblast, napište mi.
Pokud budu vědět, rád Vám poradím …

Byl jste novinář, publikoval jste v počítačových časopisech?

Ano, to jsem já.
V letech 1999 až 2003 jsem byl redaktorem papírového počítačového a elektronického ITC časopisu v nakladatelství CCB.

Líbí se mi Vaše fotografie. Mohu je použít?

Ne, bez mého souhlasu nesmíte použít fotky z mého webu.

Pokud o ně máte zájem, napište mi. A domluvíme se.
Proto jsou všechny fotky snímky opatřeny krycím textem.

Líbí se mi Váš web / příspěvek? Mohu na něj odkazovat?

Ano, můžete.
Pokud mi pošlete link ze které stránky na můj webu odkazujete, budu rád.

Kdo Vás platí?

Nikdo. Chodím do normální práce a svůj Brno Blog dělám ve volném čase.
Pokud mne chcete podpořit, napište mi.

Jaké jsou zásady diskutujícího?

Buďte stručný

Snažte se být stručný. Používejte jednoduché věty. Pokud Váš příspěvek musí být dlouhý, začněte stručným úvodem a postupně problém rozvádějte. I ta nejsložitější věc se dá při prvním přiblížení napsat jednoduše.  

Oddělujte názory a fakta

Vždy uvádějte zdroj a publikujte jen pravdivé informace. Vyhněte se jakýmkoli spekulacím, pokud je to vaše osobní domněnka – názor, uveďte to. Podporuji svobodu slova a názorů, ale musíte jasně oddělit fakta a Váš názor. Za svým názorem si musíte stát. Neuvádějte obecná konstatování z internetu.

Zachovejte přátelský a zdvořilý tón

Na mém blogu není místo pro urážky. Komentáře diskriminačního charakteru jsou nepřípustné. Pokud něco nebo někoho kritizuje, snažte se o konstruktivní, objektivní a srozumitelné vyjádření. Pokud někoho obviňujete, uveďte důkazy.

Mám dotaz, chci napsat komentář

Využijte kontaktní formulář.

2 thoughts on “Časté dotazy

  1. Železniční uzel Brno je zapeklitý problém, hlavně však nejde jenom o problém železniční. Hlavním problémem, který je u nového nádraží potřeba vyřešit (a to celkem nezávisle na poloze) je napojení na hromadnou dopravu a celkové řešení MHD v Brně.
    Šaliny jsou sice fajn, kapacitou ale už nestačí. Ve variantě Petrov je pořád velké množství linek a tratí v Nádražní ulici. Ve variantě řeka je zase trať bulvárem a ulicí Plotní. Opět ale vzhledem k potřebné kapacitě nedostačující.
    Osobně si proto myslím, že by bylo potřeba kolejových diametrů, prakticky ekvivalentu metra, tedy SJKD (Řečkovice – Hl. nádraží – Chrlice). Navíc by se hodil diametr východ-západ (Střelice – Kampus – Mendlovo nám. – Hl. n. – Slatina). Třetí tratí pak může být na trati Česká Třebová – Brno – Břeclav. Pokud by totiž vznikl systém diametrů/metra, tak by byl dostatek kapacity v MHD, navíc integrací příměstských vlaků by nebylo potřeba rozvážet lidi od jednoho nádraží. Problém přetížení jednoho uzlu lidmi z regionu by pak byl efektivně vyřešen.

     

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.